حقیقت هایی بابوی دروغ...

حقیقت هایی بابوی دروغ...

فقط واسه دله شکسته ی خودم...

 
 
About Me

چیزی ندارم بگم فقط امو هستم خسته زخمی بی اعتماد بی کس چیزی نمونده فقط دوست داشتم یه بار توزندگیم از ته قلبم میخندیدم... همه چیمو از دست دادم به خاطر اینکه کم نیارم مجبور شدم دروغ بگم اونم زیاد... منی که از دروغ منتفر بودم... میخوام جبران کنم هرچی پیش امده دیگه امیدی به ادمه زندگی ندارم فقط میخوام جبران اشتباه کنم اگه فرصت بدن بهم دوستون دارن دارم کمکم کنید

My Blog
My Archive
My Categories

Daily Links
Friends Link
Template By
 
 
چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:,
خسته شدم از زندگی اینطوری

 

وجودم پر از اتش و هر لحظه گر میگیره گذشته هام مثل ننگه و هر ثانیه که به یادم میاد مثل اتیش زیر

 

 

خاکستر میشه اما یه چیزی رو خیلی خوب یاد گرفتم اونم اینه که همه واسه خودت نمیخوانت و هر کسی

 

 

به خاطر منافع خودشه که میاد طرفت واسه تنها نموندن و... خسته ام به خدا خسته ام از اینکه بازیچه

 

زندگی شده ام خدایا چرا صدامو نمیشنوی به خودت قسم توبه کردم و پشیمونم بسته نگاهم کن تنبیه شدم

دیگه به اندازه کافی اون چیزی که باید و از دست دادم با ارزش ترین چیز زندگیم



نظرات شما عزیزان:

arezoo
ساعت21:42---24 دی 1391
سلام داداش ایشالله هردوتون قبول بشین واس منم دعا کنید که قبول شم
پاسخ:حتما قبول میشی عزیزم برات دعا میکنم


مهدی مدیر وبلاگ کشتی کج
ساعت13:15---25 آبان 1391
سلام دوست عزیز وبلاگت عالیه مطالبه خوبی داری خوش حال می شوم اگه به وبلاگ من هم سری بزنی واگه دوست داشتی نظر هم بذاری اگه از وبلاگم خوشد اومد میتونیم با هم تبادل لینگ کنیم منتظر حضور گرمت هستم [گل]

ادرس وبلاگ
xn--pgbejr1gm59dc82af.LoxBlog.Com


ملینا اریا * مخروبه ی رویا *
ساعت16:42---12 آبان 1391
سلام داداشی...

کجایی؟

چرا بهم سر نزدی ؟

نگرانت شدم داداش گلم...

من و از نگرانی در بیار که منتظرتم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  ساعت 19:35  توسط EmO BoY   
 

amir.emo13

EmO BoY

amir.emo13

http://amir.emo13.loxblog.com

حقیقت هایی بابوی دروغ...

خسته شدم از زندگی اینطوری

حقیقت هایی بابوی دروغ...

چیزی ندارم بگم فقط امو هستم خسته زخمی بی اعتماد بی کس چیزی نمونده فقط دوست داشتم یه بار توزندگیم از ته قلبم میخندیدم... همه چیمو از دست دادم به خاطر اینکه کم نیارم مجبور شدم دروغ بگم اونم زیاد... منی که از دروغ منتفر بودم... میخوام جبران کنم هرچی پیش امده دیگه امیدی به ادمه زندگی ندارم فقط میخوام جبران اشتباه کنم اگه فرصت بدن بهم دوستون دارن دارم کمکم کنید فقط واسه دله شکسته ی خودم...

حقیقت هایی بابوی دروغ...

قالب بلاگفا

قالب پرشين بلاگ

قالب وبلاگ

Free Template Blog